עוברים להצעת מחיר דיגיטלית, כי פנקסי נייר שייכים לעבר

הגיע הזמן לעבור להצעת מחיר דיגיטלית, לחסוך בזמן, כסף ומשאבים ועל הדרך להציל גם כמה עצים. הימים שבהם בעלי עסקים וחברות היו מנסחים וכותבים בכתב יד הצעות מחיר על פנקסי נייר, עם חותמות, כריות דיו ושולחים אותן בדואר או בפקס חלפו ועברו.

להמשיך ביצירת הצעת מחיר ידנית היא כמו היאחזות של קשתים בחץ בקשת בעידן שכבר הומצא בו  האבק שריפה. החיצים אולי אמינים, אבל הם פשוט לא יכולים לעמוד בקצב, באכזריות וביעילות של נשק חם.

אנחנו על סיפו של עידן חדש שמתרחשת בו מהפכה המאפשרת יצירת הצעת מחיר דיגיטלית בקליק. אז למה לא לנצל אותו? המעבר מהצעות מחיר ישנות להצעות מחיר דיגיטליות זה לא עוד איזה טרנד שיעבור עם חלוף האופנה, זה מהלך אסטרטגי וצו השעה. הצעות ידניות מועדות לשגיאות, הן בלתי יעילות, גוזלות זמן יקר, כוח עבודה ומקשות על מעקב. בעוד עם הצעת מחיר דיגיטלית ניתן לשפר את היעילות, הדיוק וגם שביעות רצון הלקוחות.

על מה אנחנו בדיוק מדברים אתם שואלים? המשיכו לקרוא ומיד תבינו…

עוברים להפקת הצעת מחיר דיגיטלית, העתיד כבר כאן

הצעת מחיר דיגיטלית מציעה אלטרנטיבה יעילה הרבה יותר ליצירת הצעת מחיר בשיטה המסורתית והמיושנת.

  • בהירות ודיוק – הצעות מחיר דיגיטליות מציעות דיוק ומפחיתות לאפס את הסיכוי לטעות אנוש. וכאשר מדובר בכסף יש חשיבות עליונה לדיוק ולבהירות. כאשר הצעת המחיר היא דיגיטלית היא הרבה יותר ברורה ומדויקת, היא מונעת בלבול וגם תסכול.
  • עניין של תזמון – איך אמרו בסדרה הפופולרית עספור: "תזמון זה עניין של טיימינג", אמרו וצדקו. פעמים רבות תזמון הוא חזות הכול. כאשר שולחים הצעת מחיר דיגיטלית ניתן לשלוח אותה זמן קצר לאחר השיחה עם הלקוח הפוטנציאלי. לא צריך ללכת לדואר ולהמתין שההצעה תשלח, לא צריך להיות תלויים בכך שיש ללקוח פקס או מכשיר מיושן אחר, משתמשים בתוכנה להצעות מחיר, ממלאים את השדות בתוך כמה דקות, ומתוך התוכנה גם משגרים את הצעת המחיר למייל או לוואטסאפ של הלקוח הפוטנציאלי. הצעת מחיר דיגיטלית מאפשר אפוא שליחה מיידית, בזמן שהלקוח עדיין מעורב, חם ומתעניין במוצר או בשירות.
  • חסכוני ואקולוגי – הצעת מחיר דיגיטלית מביאה לחסכון בעלויות הנייר, הדיו, הדואר והיא גם הפתרון הידידותי ביותר לסביבה. כך שעם המעבר משיטות מסורתיות לדיגיטליות לא רק ממצמצים בהוצאות אלא גם תורמים לעתיד טוב יותר.
  • יעילות משופרת – כאשר הצעת המחיר היא דיגיטלית ניתן לשפר את כל תהליך המכירה. יעילות שלא ניתן להשיג אם מתבססים על נייר וחישובים ידניים. מאחר שכל התהליך הוא דיגיטלי, מדויק, בהיר ומהיר, אנשי המכירות והשירות יכולים להתפנות למשימות אחרות בעלות ערך גבוה יותר. הם לא צריכים לבזבז זמן רב על יצירת הצעת מחיר מאפס, הכול נעשה בקליק ובצ'יק, מה שתורם לחוויית לקוחות טובה יותר.

התבוננו בתמונה מספר 1 כאן למטה, זהו צילום מסך מתוך מערכת חשבונית אונליין מבית ריווחית. שימו לב כמה קל להפיק בקליק הצעת מחיר דיגיטלית מהירה. הצעת המחיר תשלח ללקוחות ממותגת עם הלוגו של החברה/העסק למייל או לוואטסאפ. אנשי המכירות לא צריכים ליצור כל פעם מחדש הצעת מחיר, התבנית קיימת רק צריך למלא את השדות המתאימים וללחוץ "הפק".

יש מגוון שדות למילוי מהיר: שם הלקוח, כתובתו, ח.פ. טלפון שלו, ניתן לקבוע את המטבע של הצעת מחיר, האם להוסיף מע"מ או לא, אפשר לבחור את שפת הצעת המחיר – עברית או אנגלית וניתן לפרט את הפריטים בהצעת המחיר הדיגיטלית – מחירם, תיאורם, מספרם ועוד. אפשר לתת הנחות, להגביל את הצעת המחיר בזמן כדי ליצור דחיפות ועוד.

תמונה מספר 1: צילום מסך מתוך תוכנת חשבונית אונליין מבית ריווחית – מסך יצירת הצעת מחיר דיגיטלית.

רוצים להפיק הצעת מחיר דיגיטלית בקליק?

התנסו 30 יום חינם בחשבונית אונליין! התרשמו מהמחירון האטרקטיבי שלנו והרשמו

תוכנה להצעות מחיר דיגיטלית

תוכנה להצעת מחיר דיגיטלית כמו התוכנה שלנו 'חשבונית אונליין' מאפשרת לכם למנף את חזית הטכנולוגיה ולשלב אותה בתהליכי המכירה שלכם. התוכנה מבצעת חישובים אוטומטיים, מבטיחה דיוק ועקביות ומאפשרת מיתוג והתאמה אישית. השימוש בתוכנת הצעת מחיר דיגיטלית הוא קל, ידידותי למשתמשים ואינטואיטיבי.

ניתן לשלוף במהירות הצעות מחיר היסטוריות, לא צריך להקצות מקום אחסון בארונות לניירת וקלסרים, ולא צריך לחשוש מאובדן או גניבה. התוכנה מאובטחת, וכל המידע נשמר ומגובה בה לאורך זמן. תוכנה להצעות מחיר דיגיטליות מקלה גם על מעקב, משפרת את התקשורת עם הלקוחות, מעצימה את שביעות הרצון של שלהם, ולא פחות חשוב מכך היא מבטיחה שלא תפספסו מכירות.

לסיכום, מעבר מיצירת הצעת מחיר מיושנת בשיטה הידנית לשליחת הצעת מחיר דיגיטלית בעזרת תוכנה לא רק משפרת את היעילות היא מהלך אסטרטגי המביא לידי ביטוי את מחויבות העסק להתקדם, להסתגל לשינויים ולאמץ טכנולוגיות חדשניות.

רוצים להפיק הצעת מחיר דיגיטלית בקליק?

התנסו 30 יום חינם בחשבונית אונליין! התרשמו מהמחירון האטרקטיבי שלנו והרשמו